Pot oferir alguna cosa una parada de mercat a una multinacional amb problemes? La Mary Jane, una executiva d'aquesta empresa, descobrirà que sí, i no només una cosa, sinó moltes. El departament del qual l'han nomenat cap és temut i detestat per la resta de treballadors de l'empresa. Per què? Perquè tot hi queda aturat o s'hi endarrereix. A més, la gent que hi treballa sempre fa la impressió que estigui de mal humor i no gaire interessada a fer bé la seva feina.
En canvi, en Lonnie i els altres peixaters no només sembla que s'ho passen d'allò més bé, sinó que, a més, els seus clients estan encantats i la seva parada de peix és la que té més èxit de tot el mercat. La Mary Jane segueix els consells d'en Lonnie i aconsegueix de motivar el personal del seu departament, que així deixa de ser un «abocador d'energia tòxica», tal com l'havia batejat el gerent de l'empresa.
La història que explica Fish! i els principis que s'hi exposen ens ensenyen com renovar l'interès dels empleats que fan feines administratives, de tipus logístic i de suport als departaments de l'empresa considerats més importants. Els autors coneixen la profunda necessitat que tots tenim de sentir que el que fem importa i de gaudir de la nostra feina.
Si desitges aclarir el que penses i sents en relació amb la teva feina, aquest llibre et serà de molta utilitat, i si en segueixes els consells, descobriràs que la teva vida laboral et pot omplir de satisfacció i alegria.